-återanvändning-

Idag är det min dag på Stämpelkällan och jag visar ett kort som jag gjort med en bit av en gammal tumstock.
Hoppas att Anders inte upptäcker att det fattas en bit, eller kanske bör jag säga till honom... så att det inte blir fel när han ska mäta nästa gång, menar jag.
Kunde inte låta bli att använda en bit wellpapp också.... det är något med wellpapp, den dras till mina alster utan att jag märker det... ;-)
Vilken dag det har varit idag. Skattkärr-Partille-Göteborg-Skattkärr på 13 timmar. Och vad mycket vi har hunnit med!
Bilresan startade kl.7:00.
Wow, mamma. Barnen ser Skara Domkyrkas två torn. Visst, vi kan åka förbi på hemvägen!
Vilket läckert kyrktorn i Floda!
Begravning i Partilles kyrka från 1200-talet.
Begravningslunch.
Panduro i Partille.
En ofrivillig sightseeing genom Göteborg. (skyller på GPS:en)
Chili In Papers på Hisingen.
Trafikstockning och rusningstrafik genom Göteborg.
SlöjdDetaljer i Skara.
Mc Donalds på samma ort.
Vi tar Domkyrkan en annan gång.
Hemma igen kl.20:30.
Nu är jag trött!
/Veronika

Kommentarer
Postat av: Theresia

Snyggt kort, synd att jag redan fyllt 35år...

Kram Theresia

2012-03-19 @ 09:15:52
URL: http://theresia-c.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0