-sunrise-

Det var visst länge sedan sista blogginlägget. Inte har jag bloggat på länge, men det betyder inte att jag inte skapat något.
Jag har bloggat hos Stämpelkällan några gånger och meningen var att blogga här i samma veva. Men det har jag glömt bort. Så jag får passa på att visa några alster här idag.


Först ut är ett gult somrigt kort, visst är solrosen härlig? Klicka HÄR för att se blogginlägget i Stämpelkällans blogg.





Nästa kort är ett kort som jag gjorde till en fredag, denna stämpeln var veckans stämpel den veckan. Klicka HÄR för att se hela blogginlägget och för att se vad mina DT-kollegor skapat med samma stämpel.




So long, ska blogga snart igen.
/VeronikaP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0