-pysselkväll-

Igår fick jag mycket trevligt sällskap i pysselrummet. Min vän Tesa kom hit med pysselväskan packad och det var riktgit mysigt att prata, fika och pyssla. Det är inspirerande att pyssla tillsammans med andra.

Ett kort blev färdigt, jag har tänkt mig att delta i Stämpelkällans DT-call. Här är ett kort som jag gjorde färdigt igår, har några till på gång.
Väljer att visa detta idag.



Ett enkelt kort med både motivstämpel och textstämpel ur Stämpelkällans sortiment. Jag har färglagt motivet med distresser, det rsa mönsterpappret har jag distressat lite innan jag monterade ihop kortet. En sista touch med stickles sätter pricken över i.

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0