-gör han-

Jag fick en beställning på ett kort till en 70-åring.
Jag hann inte göra kortet under veckan som gick, men på fredagen hade jag lovat att det skulle vara klart. Ibland dansar fingrarna så korten nästan skapar sig själva. Så blev det med detta kortet, jag fick kortet färdigt med god marginal med mina mått mätt.






Stafflikort är enkla och tacksamma att göra, fick bli ett sådant denna gången.





Stövlarna glaserade jag med Glaze för att få en gummikänsla.



Stämpeln är från Penny Black och motivet har jag färglagt med distresser. Bokstäverna är foamstamps från Panduro.

Nu ska jag till affären och inhandla diverse saker till söndag. Då ska vi ha kalas för Anders som fyller 40 år. OK, jag får hänga på också, fyllde ju jämnt i oktober. Fast jag gillar inte att vara i centrum sådär, så jag fokuserar gärna på Anders dag... :-)

Hipp, hipp hurra från Veronika

Kommentarer
Postat av: Theresia

Tjusigt kort syster..

2012-01-28 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0