-especially for you-

Det finns så många olika tekniker man kan använda sig av. Det är kul att varva.
Här har jag först gjort en distressruta innan jag stämplade motivet. Riktigt kul.



Motivet är fastklistrat på kortbasen med en 3d-tejp. Det syns dåligt med fotot, men i verkligheten ger det en extra dimension till kortet iom att jag valt vitt på vitt.
Träden är en stämpel från Inkadinkado och texten kommer från Magnolia.


Nu väntar jag hem Anders som har varit i Filipstad för att åka lite längskidor på snö. Vi har ju inget av den vara här hemma. Och Anders har ju en biljett till Vasaloppet i år, så han letar med ljus och lykta efter spår att åka på.
Let it snow!
/Veronika

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Vilket helt fantastiskt vackert kort - ögat fastnade direkt här när jag tittade igenom alla alster på din blogg. Så stämningsfullt på något vis.

2012-03-17 @ 06:52:41
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0