-var är våren-

För några veckor sedan, i slutet av mars, var jag iväg på pysselträff i Bengtsfors. Då var det vår. Men sedan hände något och vintern kom tillbaka med snö, regn och kyla... Var våren en dröm?

I Bengtsfors höll jag på med mina små kortlekskort till mitt minialbum "Me, myself and I".
Här är ytterligare två bidrag till albumet.

Båda korten är ganska vårinspirerade, det var inte svårt att skapa så, då lokalen hade enorma fönster ut mot sjön... det var riktigt vackert!


Detta första kortet gjorde jag till en snabb-utmaning, där temat var att man skulle skapa något i färgerna rosa och turkost.




Detta kortet var också till en utmaning, där man skulle använda ett visitkort till Victorias butik "Supernajs". Det jag sparade ocj använde var ortsnamnet... :-)



De säger att våren kommer till helgen... vi får väl se!
/Veronika


Kommentarer
Postat av: Angelica

Superläckert med ett minialbum av kortlekskort!!!

2012-04-24 @ 07:15:32
URL: http://angelicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0