-tänkte du åka med mig i bilen hem-

Så lyder den lilla texten på min LO här nedanför.

Fotona är på Anders när han deltog i Tjurruset här i Karlstad i september 2011. När vi mötte upp honom efter loppet så såg han ut såhär. Jag tänkte bara hur 17 vi skulle få med honom hem, han hade ju planerat att duscha hemma!



Denna LO gjorde jag också till en utmaning på träffen. Utmaningen var att med inspiration av ett foto göra en LO. Fotot var på en liten krypande bebis med texten STINKY på byxorna där bak.  Jag hittade dessa bilderna och tänkte att det är bättre att göra en LO alls, än att strunta i det. Så jag körde på.

Jag kom tvåa i tävlingen... Lilla jag som aldrig vinner... :-) Glad blev jag! Och jag är nöjd över LO:n. Enkel men ändå talande.

Jodå, han fick åka med hem, men han fick byta kläder först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0