-cyperns flagga-

På träffen var en av utmaningarna/tävlingarna att skapa ett kort eller en LO med en flagga som inspiration. Vi fick välja bland fyra olika flaggor och jag såg direkt potential i Cyperns flagga.



Visste att jag hade plockat med mig en gammal favoritstämpel från början av min scrap- och stämpelkarriär. En stämpel från Octoberstamps föreställande ett eklöv.
Sedan funderade jag ett tag på vilken textstämpel jag skulle ha. Hade tänkt mig en textstämpel från InkyWings med enbart ordet "höst" i enkel skrivstil. Men jag kunde verkligen inte hitta stämpeln!
Så tillslut hittade jag denna passande texten från Prickiform.

Så här blev mitt kort tillslut.



Och vet ni vad?

Jag vann första pris i tävlingens kortklass! Jag fick flest röster av alla! Lilla jag.....?
Jag blev så glad och hedrad!

Tack!

Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Den förstaplatsen var du så väl värd! Jättefint kort och kreativ tolkning av "skissen" :D Kram!

2011-10-07 @ 23:53:17
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Postat av: Evalena

Så otroligt vackra kort du gör!

2011-10-27 @ 18:17:10
URL: http://evalenaskrukmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0