-vuxenpoäng-

Idag har klättrat ytterligare några steg på väg mot en vuxentillvaro. Jag har köpt broddar till mina kängor. Det är isgata utanför huset och ner till stora vägen. På jobbet är det isgata upp till gården. Det fanns inget att välja på, inser att det kommer att ta lång tid innan isen har smält bort.
Skönt att inte behöva spänna sig som en okokt spagetti bara för att gå och hämta posten.


Har ytterligare ett Tim Holtz-inspirerat kort som jag kan visa upp.



Har lekt med distresser, det är alltid lika roligt! Fågelstämpeln kommer från Tim Holtz samling, textstämpeln minns jag inte var den kommer från. Spets, wellpapp och "bookplaten" kommer från mina lådor. Bladet med den gamla texten har jag fått från Malin, tusen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0