-selma-

Jag vill passa på att önska er alla ett riktigt gott slut på 2011.
Det är nu 3 dagar kvar av året. Vart tog alla dagar vägen egentligen? Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen.
Det känns som förra veckan som sommarens semester tog slut... Vi som skulle åka till stugan så mycket under hösten. Vi har inte varit där en enda helg sedan sommaren.... 
Nu är våren i antågande, även om vintern ska klaras av först, och jag längtar efter ljus och grönska.


Sitter och kikar igenom mina mappar med kort som jag har gjort och hittar ett gäng som jag inte har bloggat.
Visar ett som jag gjorde till Selma när hon fyllde 1 år förra sommaren.



Stämpeln är från Magnolia och jag lånade den först av systeryster innan jag efter mycket möda och stort besvär lyckades få Eva att ta in den till Ljuva Änglar och därmed bli ägare till den själv.
Men kan någon tala om för mig vart den har tagit vägen? Nej, trodde inte det. Stämpeln är puts väck. Den kan vara i en liten påsen någonstans, då jag saknar en textstämpel som jag köpte i samma veva...

Hmmm.... får ge mig på stämpeljakt tror jag, för nu blev jag sugen på att använda just den stämpeln!

Med spanarglasögonen på!
/Veronika


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Gott nytt till dej! Jättesött kort, enkelt men ändå inte:-) Skönt att läsa att det är fler än jag som "slarvar" bort stämplar och annat.Himmel vad trött jag blir på mej själv ibland.Hoppas din jakt blev lyckad. Kram Cathrin

2012-01-02 @ 21:40:24
URL: http://norrgardens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0