-kakel, klinker, dusch och toalett-

Tänker mycket på badrum för tillfället.
Vilket handfat ska vi ha, toalett? Kakel? Klinker? Vilken färg? Storlek?

Golvet ska bli grått, troligtvis shifferliknande klinker i storlek 30x30.
Väggarna ska bli vita, matt kakel. Men storleken på kaklet är inte riktigt bestämd... 25x40 känns så stort... Kanske tröttnar på det om några år? Men 15x15, blir det för rutigt?

En liten väggstump (en vägg mellan dusch och dörren) ska få vit mosaik, men med ljus grå fog tror jag...



Vägghängd toalett.
Handfaten är eliminerade till två stycken att välja mellan, men båda ska vara vita.





Nu återstår bara blandare till handfat, själva duschen och så duschdörren... Ska den vara helt genomskinlig eller inte?


Kommentarer
Postat av: Theresia

Jag vet att vad du än väljer så kommer det bli jättefint! Men jag förstår att man tänker och väljer och tänker och väljer och tänker om och väljer om osv...



Kramelikram Lillasyster

2010-09-16 @ 20:18:49
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Chruss

Hej! Tack för kommentaren i min blogg!

Det där S.W.A.L.K stämplarna har jag köpt via stämpelfabriken i Malmö, mycket prisvärda och roliga/söta!

2010-09-17 @ 22:46:26
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0