-mitt första bloggade kort-

Jag var in till Gunvors blogg och hittade en utmaning där som hon anammat.

Man ska visa sitt första bloggade kort!

Jag hakar på!
Om du hoppar på idén, skriv gärna en kommentar här i mittt inlägg, så kommer jag och tittar!

Jag startade min blogg i januari 2006, men jag började inte blogga förrän i mars 2006.
Mitt första  bloggade kort var till Alla hjärtans dag samma år. Jag har inte en susning om vem som fick detta kortet i postlådan, men det finns kvar här och nu.



Motivet är en fotostämpel, bokstäverna är stansade med QK Katie skinnimini, hjärtat är också QK.

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jättefint kort Veronika! Och vilken fin stämpel <3



Kram, Gunvor

2010-05-23 @ 11:55:00
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Vad roligt att få se ditt första bloggalster! Jag har visat mitt också.

2010-05-23 @ 21:13:19
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Skrattar på mej åt ditt roliga inlägg på Facebook, måste lära mej den utantill, hur f-n det nu ska gå till.



Var det frågan om .......om jag äter kyckling?? Ha ha,jag tog det verkligen inte som något otrevligt, det som var otrevligt isf var väl att jag inte svarat på frågan. Jag ÄLSKAR kyckling och äter det ofta, kanske för ofta, men jag köper den äter inte mina egna fast jag har provat och det var mums men för mycket jobb att reda till om man inte vill äta med fjädrar vilket kanske mättar bättre. min pappa däremot vägrar äta kyckling då han har dåliga upplevelser från barndomen.



Snyggt kort....trodde det var nytt, mitt första kan man inte visa jag lovar.



Kram på dej! Cathrin

2010-05-24 @ 19:19:56
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Theresia

Jag har faktiskt kortet här!! Det är fortfarande riktigt fint. Jag ska blogga mitt första kort någon dag då kan man skratta!

Kram Syster Theresia

2010-05-24 @ 19:51:35
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

De hade fel på sin mail, därav har de inte fått adressen. Så nu är paketet på väg. Väntar med spänning. Hur gick det när du skulle bränna leran. Funkade det? Ska bli kul att se vad du hittar på med fimoleran:)

Nästa vecka är det sista gången med mariajuntan och då är det grillfest hemma hos Carina som bor längre ner på gatan från gården. Fick frågan om du skulle med, så du kan väl tänka på saken och meddela mig.

Ha det gott så länge!

Kram Tesa

2010-05-27 @ 14:51:09
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0