-blått och vitt-

För några veckor sedan gjorde jag ett beställningskort till en liten Isak.
Jag har ju denna stämpeln som jag tycker så mycket om och som jag gillar att göra bebiskort med. Men det är kul att förändra och utveckla korten ändå. De är lika fast olika.
Här kommer mitt senaste bidrag till bebiskorten.



Stämpel från Magnolia, färglagd med distresser. Ovalerna utskurna med min coluzzle, det vita pappret har jag präglat med en embossingdie från Cuttlebug, bokstä-verna är stansade med QK Katie classic. De blå papprena är gamla vinterpapper från Basic Grey. Rosorna och snöret är från min samling, vet inte märke.

Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Supersött kort du gjort. Ja, det verkar verkligen som om alla syfröknar gått samma kurs:))) Har oxå testat cremerna och gillar dom....men om jag ser ngt skillnad? Näää :D

Kram Tesa

2010-03-17 @ 23:31:41
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0