-student 2010-

Våren har gått i ett rasande tempo.
Anders jobbar som lärare och har betygssättning och alla andra möjliga och omöjliga happenings som ska ske under de vackraste och finaste månaderna. Och för mig på förskola är det än den ena avslutningen än den andra just i maj och juni. Dessutom ska våra egna barns avslutningar på skola och diverse fritidsaktiviteter trixas in så att alla blir glada och nöjda.

När så semestern kommer är det som att luften går ur er. Det tar några dagar innan man ens kan tänka på vad man ska hitta på under sommaren. Jaha, är det fullbokat där, bara den dyraste stugan kvar där.... Vi är ändå priviligierade som har vårt eget paradis på jorden dit vi kan styra kosan utan alltför stora planer.

Iallafall, detta var en lång utläggning inför kortet som jag tänker visa idag. Ett kort som jag gjorde till en student för några veckor sedan, hittade det i bland mina foton och upptäckte att jag inte hade bloggat det.




Stämpeln kommer från Pysselmyran och jag har färglagt motivet med ProMarkers, blommorna är Retrostansen liten, bokstäverna är Paige mini, den blå ramen är Spellbinders, papper från lite här och var i mina högar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0