-sommarlov-

Ja, idag har det varit examensdag här i krokarna. Nu har barnen sommarlov!

Normalt brukar vi vara utomhus på skolgården och fira, men regnet gjorde att skolan delat upp avslutningen på två olika ställen i år. Som tur var kunde Anders vara med i år, (en lärares dilemma - det är inte alltid de kan vara med på skolavslutningarna) annars hade jag fått klona mig för att kunna vara med på båda barnens avslutning.

Jag gick med Axel till avslutningen som var i idrottshallen. Det var pampigt där med 6:orna som tågade in till musik och som sedan fick en varsin ros av förskoleklasseleverna. Jättefint. Men jag hade önskat att jag hade fått se Isak och hans avslutning också, han spelade trumpet där tillsammans med andra blåsare. Men man kan inte få allt!

Kort hade jag med mig till lärarna från alla barn i de olika klasserna.
Här kommer de som jag gjort till de i Axels klass.



Stämpeln kommer från hÄnglar och stÄnglar och motivet är färglagt med Promarkers. Den bubbliga mattan är en utstansad Spellbinder Label Eight och bokstäverna är utstansade QK Paige mini. Blommor, papper, brads mm kommer från mina lådor...




Stämpeln kommer från Magnolia och motivet är färglagt med Promarkers. Bokstäverna är QK Paige mini. Cirkeln har jag skurit ut mha mina Coluzzlemallar. Mönsterpapper, wellpapp och rosor från min samlling.



Dagens kommentar:
Mamma: "Har du hört ordet k*k någongång?"
Axel: nej, men jag har hört ordet kruka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0