-det blåser i träa idag-

Oj, vad det blåser idag. Regnar gör det också.
Men det passar bra, för idag har vi haft en riktig slappardag.
Barnen hämtades hem igår från Långserud. de har varit där sedan midsommar. isak hade nog gärna velat stanna kvar ett tag till, friheten och sommarlovet är ju på väg att ta slut. Men Axel han längtade hem till sina leksaker. 
De leker för fullt, har inte hens klätt på sig ordentligt med kläder. Men vad gör det, vi är ju lediga!

Och jag packar upp alla väskor som har blivit liggande från sommarens alla äventyr. Tvättmaskinen har gått en gång och alldeles nyss när jag skulle hänga tvätten upptäckte jag att vattnet blir stående i brunnen. Inget vidare.
Anders är i affären och jag gissar att pulsen är lite högre än normalt just nu efter viss information från mig...

Usch. Sådana här saker ska bara fungera på som vanligt. Det är precis som med bilar och datorer, de borde bara gå och gå utan problem. Det är så jobbigt när det blir något haveri någonstans.
Tack och lov så är det lördag idag och inte vardag och arbetsdag. Hoppas att det inte blir dyrt, det är ju min födesledag härnäst.

Jag har under sommaren gjort två kort till ettåringar. Jag gjorde korten under några mellanlandningar här hemma i Skattkärr, så jag hade färdigmålade motiv som jag utgick ifrån.




Kommentarer
Postat av: Theresia

Inte ofta man gör kort i gula toner, men det blev ju jättesött!



Kram Theresia

2010-08-22 @ 11:26:18
URL: http://theresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0