-kort igen-

Igårkväll satt jag och stämplade, målade och klippte samtidigt som jag tittade på "Bonde söker fru". Ett av korten hann jag färdigt igår och det är redan levererat. Jag blev lite glad när jag hittade wellpappen, det passade så bra till hela kortet.


Motivstämpel från hÄnglar och stÄnglar, text/bakgrundstämpeln är från Reprint, bokstäverna är stansade från QK Metro, både skinnimini och classic. Jag har färglagt med Promarkers, men på "tab-arket" (QK revolution) bakom flickan har jag lekt lite lätt med distressdynor. BLommor och blad från olika burkar här hemma... :-)


Jag har också lämnat ifrån mig ett bebiskort som ska vidare till en liten Carl.

 
Stämpel kommer från Magnolia och jag har färglagt med distresser. Bokstäver och siffror är stansade med QK Abigail classic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0