-adventstid-

Idag är det första advent och vi har tänt första ljuset och smakat på julens första julmust. Vi har också hunnit ner till stan en sväng och där, "Mitt i City" satt Tomten, precis som i Amerika, och pratade med barnen som stod i kö får att få chansen att personligen lämna över sin önskelista.


Igår hade Isak karateträning hela dagen och jag var med och tittade. Vilken träning karetn är, otroligt intensivt och bra träning på alla sätt och vis! Balans, smidighet, koordination och kondition!
Jag är imponerad av hur mycket de har lärt sig sedan de började tidigare i höstas.
Nästa lördag är det tävling i Kil, men tyvärr och jämmer och elände, så är det samma dag som vi har julbord på jobbet. Så jag kan inte åka med och titta!!! Men så är det, man kan inte få allt här i livet!



Stämpel kommer från hÄnglar och stÄnglar och tjejen är färglagd med Promarkers och vingarna har fått lite glitterlim på sig. Blommorna har jag stansat med min Retro blompunch storlek medium, Eva har jag stansat ut med QK Finale grand, siffrorna är utstansat med QK Paige mini. Papper är okänt, knappar från min knappsamling och cardstock är Bazzill. Den blå mattan är stansad med Spellbinders Nestabliilties och pappret är från Forma Hantervks egna papperskollektion från något år.

Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Har ännu inte fått tag i läkaren så jag kan få svar på om det var svinis eller ej. Imorgon är det iaf dax för henne att återgå till dagis. Kuren med Tamiflu är klar och hon har varit hemma så många dagar som rekommenderades av läkaren. Nu var det allt väldigt länge sen vi sågs. Har du det bra?

Kram

2009-11-30 @ 22:25:42
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: KatarinaR

Fint kort med en härlig stämpel!Tycker om den milda färgskalan.

2009-11-30 @ 23:41:20
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0