-tillbaka på banan-



Japp, nu är jag tillbaka på banan igen, min egen dator bor här hos mig igen.
Jag lovar härmed att alltid spara mina bilder på andra ställen är på hårddisken. Jag lovar att spara mina bra länkar som jag hittar lite här och var.
Jag grämer mig över mina förlorade foton från december fram till april i år. Men de var bara bilder, inget jag inte klarar mig utan. Dessutom har jag ett gäng av dem sparade i min fotoblogg. Vilken tur! Synd bara att jag inte laddat upp fler av dem där...

Jag har nu laddat upp ett gäng nya bilder där i min fotoblogg. Men det finns en hel del bilder som jag ska lägga upp när jag får tid. Gå gärna in och kika där om du är nyfiken.
365 foton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0