-värmlandsträffen avklarad-

Igår hade vi premiär på Värmlandsträffen. Det var en alldeles lagom stor skara deltagare som kom till Mörmoskolans matsal för att pyssla hela dagen lång! Kl.10-22 höll vi på och det var febril aktivitet hela tiden, det var knappt man hade tid att äta mat.
Jag och Lena, som arrangerade det hela, hade fixat med fika, frukt, godis thailunch och pizza på kvällen. Vi har jagat sponsorer och jag måste säga att det finns otroligt generösa företagare runt om i landet! Tusen tack om just DU är en av dem som sponsrat vår träff!!

Utmaningar hade vi gott om. Vad sägs om en skissutmaning, en utmaning där man skulle skapa ett kort/LO med inspiration av tre ord, två kitutmaningar, en PÅS-utmaning och så en utmaning där man fick låna stämplar från PRICKIFORM och sedan skapa något med dessa. Ville man vara med på allt, så fick man jobba på bra. Men man kunde också avstå utmaningarna helt och hållet.

I höst är det dags för fortsättningen på denna träff. Men innan vi spikar datumet, så måste vi kolla så att lokalen är ledig och att det inte händer andra spännande saker just då.

En liten bildkavalkad från träffen kommer här.






















Vill du att jag ska ta bort en bild, så skriv en kommentar. Jag tar bort bilden och kommentaren så fort jag kan!

Kommentarer
Postat av: Tesa

Roligt att höra att det blev bra. Tänkte allt på er igår och önskade jag kunde ha varit där. Kram

2009-03-29 @ 12:57:24
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Heléne R

Jättetack för igår Veronica! Så kul att ni fixar detta för oss andra som bara får komma och njuta!

2009-03-30 @ 00:02:04
Postat av: ANNAANNA

Ni ser ut att ha haft jättetrevligt...



Jag undrar en grej, de prickiga papperna i stället... vad är det för några? jättefina ser de ut att va...

2009-04-26 @ 23:27:25
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0