-karlstad röstar-

Isak gillade inte Caroline af Ugglas, det har han aldrig gjort. Men jag kan tycka att låten växt för var gång jag har hört den, så jag tyckte faktiskt att den var ritkigt bra idag.
Men som sagt, det gjorde inte Isak och han var lite förgrymmad när hon fick en 12-poängare från Luleå-juryn. Men när Karlstad lämnade sina röster och HEAT fick högsta poäng då lät det annorlunda:
- Jag har alltid vetat att Karlstad är en bra stad.


Karlstad

1 poäng: Agnes - "Love love love"

2 poäng: Måns Zelmerlöw - "Hope and glory"

4 poäng: Malena Ehrnman - "La voix"

6 poäng: Sarah Dawn Finer - "Moving on"

8 poäng: EMD - "Baby goodbye"

10 poäng: Alcazar - "Stay the night"

12 poäng: H.E.A.T - "1000 miles"


Vinnaren blev tillslut efter många om och men Malena Ernman, spännande, spännande! Låten är bra och det ska bli kul att se hur den blir mottagen där borta i Moskva.


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Jag gillade på nåt lustigt vänster också af Ugglas låt ;)



Stor kram!

2009-03-17 @ 22:32:51
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Tesa

Här hemma var stora S alldeles bestört över att EMD inte vann!! Jag själv höll på Sarah. Tack goaste du för din ord! Hoppas vi syns ikväll!!

Kram

2009-03-18 @ 09:40:38
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0