-carpe diem-

Jag bor ju uppe i Värmland nu, har bott här sedan augusti 1993 då jag åkte upp i min lilla röda WV Golf för att börja förskollärarutbildningen på Högskolan i Karlstad.
Jag träffade Anders, vi blev tillsammans, förlovade och gifte oss och nu bor vi här tillsammans med våra två pojkar.

Innan dess bodde jag i Tranemo som, enligt de flesta som gissar, ligger i Småland. Men faktum är att Tranemo ligger i Västergötland, med 10 km till den småländska gränsen, alt. 22 km till Gislaved. (Jag har fått mail från viktiga personer i Tranemo om de exakta uppgifterna)

Hur som haver så gick jag på gymnasiet i Borås.

Nu kommer poängen, i Borås ligger ett antal trevliga scrap- och stämpel-butiker. Ni som är inne i svängen vet säkert vilka jag menar. Men nu vill jag skicka er vidare till Forma Hantverks relativt nya insiprationsida, Pysselrummet.



Där finns mycket inspiration att hämta. Dessutom kan man vinna om man har turen på sin sida. Det gäller bara att skriva kommentarer lite då och då under de olika tipsen.

Jag kommenerar när jag hittar något kul, och jag upptäckte precis att jag hade vunnit den senaste dragningen!
Jag vann en valfri omonterad stämpel från dem! Tusen tack!

Denna stämpeln valde jag, och jag har redan planer hur jag ska använda den och vem som ska få just det kortet!




Nu väntar jag på att bli ordentligt frisk från min magsjuka. Vågar nästan inte berätta att jag blev dålig i söndags, dagen efter Värmlandsträffen.... Har lite dåligt samvete för detta, men hur skulle jag kunna veta? Hoppas att jag inte skickade smittan vidare till någon av er alla som var där!


Kommentarer
Postat av: Tesa "Therese"

Grattis till vinsten!! Det här med magsjukan är inte kul. Usch & blä!!

Jag tycker verkligen du ska ta fram din Flower Soft. Den är riktigt kul att jobba med och lite nytt är alltid roligt. Javisst har jag hittat charms på Coop. Längst bak på pappersavd. Där du finner förvaringslådor fanns en korg med massa charms, jag tror jag fick med mig 5 påsar med ca 10-20 st i varje beroende av strl á 10 kr. Ha det så bra. Kramis

2009-03-31 @ 22:15:20
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0