-dag 2-



Återigen en dag på isen. Fotot ovan föreställer Isak som skrinnar runt och njuter för fullt! Sommartid
På somrarna är detta en strand där vi brukar bada och nu utnyttjar vi vattnet på ett helt annat sätt. Jag blir så imponerad av naturens lagar!


Jag och G började fundera på om man förstör kameran om man tar foton direkt in i solen såhär. Om det är så, då säger jag bara sk*t också!

Jag håller som bäst på att ta mig igenom det sista i den digitala bildbehandlingskurs som jag läser. Kursen är så rolig, jag har bara inte hunnit med den tidigare. Nu plöjer jag igenom kursavsnitten en efter en!
Fotot ovan har jag inte redigerat alls, det bara blev så ändå ha, ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0