-anders bloggar-

Japp, nu har min käre make börjat blogga också. Att det inte har skett tidigare är för mig en gåta. Han som skriver så fyndigt och kvickt och han som verkligen har konsten att formulera sig i skrift.

Men nu är det dags.
En blogg om sport. Han slår två flugor i en smäll. Sport och skriva texter, två glädjeämnen i hans liv.

Varför tog han jobbet som frilansande radioreporter på sporten tror ni? Jo, för att kunna gå på sportevenemang gratis och alldeles legalt. Jag kan inte säga ett ord om att det är en innebandymatch just den tiden den söndagen... Han måste ju åka, han har ett jobb att sköta... ha, ha!

Sportvardag



Har också en annan länk som jag vill skicka vidare.
På Barnsidan.se är det en tävling på gång just nu. Klicka dig vidare HÄR och svara på frågorna, så kan du vinna en Robin Hood-film.


Kommentarer
Postat av: Theresia

Nu har jag besökt Anders blogg, jättefint foto på honom som jag antar att du tagit, det är inte lätt att skriva med Märta iknät..

Kram Theresia

2009-01-31 @ 15:43:02
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad roligt att gubben har börjat blogga oxå, men hur blir det med din datortid då?



Tack för det fina kortet jag fick, har glömt bort att tacka när det kom. Hoppas du och din familj har det bra och att ni har sluppit förkylningar och magsjuka. Är hemma med min barn för feber och snuvan vill inte ge med sig.



Ha det gött!

2009-02-02 @ 10:13:08
URL: http://www.mariesbloggsida.blogspot.com/
Postat av: MalinZ

Tack för länktipsen, har inte hunnit kika än men snart så : ) Än så länge har jag inte blivit så nitisk på sockret, man får ta ett steg i taget. Barnen får saft ibland och både fredagsmys o lördagsgodis. Men det är bra att det är lite godsaker på dagis så guldtillfällena sparas till helgen då man är med sin familj. Skulle mitt dagis som du nämnde fixa extra fin lunch så skulle jag jubla av glädje.

Kram Malin

2009-02-03 @ 22:15:38
URL: http://malinscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0