-365 dagar-

Gott nytt år!

Nyårsafton blev alldeles mysig. Barnen byggde med lego nästan hela kvällen. Jag och Anders utmanade varandra på Kalaha. Vi spelade Blokus tillsammans alla 4 och så åt vi god mat och godis.
Jag provade att göra Créme Brulé för första gången (var ju tvungen att testa min nya gasbrännare) och det blev supergott!

Dagens kommentar:
När det var 10 minuter kvar till 12-slaget satt vi alla framför TV:n och tittade på firandet från Skansen. Axel njuter och säger:
"Så här mysigt har vi det aldrig."

Nyårsafton ska vara lite speciellt!


Nu ska jag hoppa på en utmaning på Scrappiz.se, att ta ett foto varje dag under hela 2009. Jag ska göra så gott jag kan, det är en kul idé och det blir en speciell slags dagbok för året.
Jag ska försöka dokumentera vardagen och det som karaktäriserar just den speciella dagen. Troligtvis kommer jag inte att klara av att blogga varje dag, men förhoppningsvis kan jag fotografera varje dag.

Idag har vi varit ute och njutit av det underbara vädret nästan hela dagen. Vi tog faktiskt bilen ner till Vänern, där vi normalt brukar bada på somrarna, och snörde på oss skridskorna och åkte bra länge.
Vi hade korv med oss som vi grillade efter ett tag. Vi fick trevligt sällskap och jag fick lite fotoinspiration, se nästa inlägg! Tack! :-)

Jag tycker att det är lite läskigt att vara ute på sjöisn. Men när de är ute och åker med 4-hjulingar, så måste det ju hålla för oss också. Och med ett antal minusgrader så blir ju inte isen svagare direkt.

Nu ska jag ficka fotot till min utmaning. Vänta en kort stund, så kommer en ny uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0