-ett litet knyte av lycka-


Ett litet knyte av lycka, den texten är så söt och passar så bra till bebiskort.
Jag är lite emot detta med flickfärger och pojkfärger, men när jag gör kort till nyfädda, så kan jag inte motstå att göra korten riktigt klassiska.




Om en vecka är jag i Göteborg och laddar inför resan med stort R... Då går båten till Kiel och då ska jag pyssla som jag aldrig gjort förr! Det ska bli så roligt!

Det är sportlov här hemma nästa vecka. Vi ska starta upp med en helg full av kalas. På lördag ska Axel på barnkalas och på söndag kör vi ett maraton. Karlstad-Bottnaryd tur och retur med ett stopp för kalas hemma hos Theresia och Märta. Båda fyller egentligen år den 28:e februari. Men man kan ju inte stanna hemma från en kryssning bara för att man fyller år?

Kommentarer
Postat av: Therese

hej!

Fina kort!! Såg att vi är i samma grupp på kryssningen, Kul!

2009-02-20 @ 21:39:34
URL: http://pyblo.se/thezzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0