-vad vore en mässa i Göteborg-

... alldeles underbar!
Japp, nu är väl alla andra i Göteborg på mässa. Men inte jag!
Bussresan som jag försökte anordna blev inte av pga för få anmälningar. Och jag kände då att jag själv egentligen inte orkade åka fram och tillbaka bara för en dag. Så jag struntade i att ens planera för ett mässbesök. Men detta ångrar jag nu!

Fick för ett par timmar sedan ett telefonsamtal från min syster som är där... Varför åkte jag inte? Det hade ju varit så roligt!! Men nu väntar jag på vintermässan istället!!




Äntligen kan jag blogga dessa bröllopskorten som jag gjorde för ett tag sedan.
Naturligtvis scannade jag innan jag upptäckte stavningsmissen på Erica. Det skulle ju stavas med "k". Jag ändrade, men glömde att scanna efteråt....

På dessa två korten har jag först stämplat hjärtan och sedan maskat för att färglägga bakgrunden och stämpla på bröllopstexten. Lite pyssel, men det är roligt!




Kommentarer
Postat av: Anki

Åh Veronika sitter osså här idag o småretar mig på att jag inte kom iväg nu när det är mässa men menkommer fler tåg eller bussar....

Ska bli skoj att åka på Janes scrapmara imorgon som plåster på såren :)

2008-09-06 @ 19:06:24
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se
Postat av: Cathrin

Stackars oss! Det blev ingen mässa för mej heller,buhu. Men din söta lilla syster var vänlig och skickade mej ett sms idag när jag jobbade för att upplysa mej om att hon var på väg dit,gulligt va?Brudkorten är jättefina. Kram Cathrin

2008-09-06 @ 20:44:32
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Karin

Hörde idag att det inte blev någon bussresa för er. Vad synd! Jag velade fram och tillbaka om jag skulle med eller inte, men det blev inte så den här gången. Jag och mamma städade i pysselvrån idag så nu finns det plats för mer saker! Dock märker man att man köper och köper och sedan blir det aldrig använt, man sparar det till något speciellt. Så det får vi ändra på!

2008-09-06 @ 23:28:28
URL: http://karinsvarldar.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Synd jag inte visste att du inte skulle åka.. Var ju i Örebro på Pysselträff. Du hade ju kunnat komma dit och shoppa :-) Du hade kunnat få sitta på det lilla tomrum jag hade i min bil :-)

Jag tyckte jag hade massor med saker.. Men Stellas hade 27 pappersställ fyllda med papper.. + mängder med andra ställ och lådor och div.. Såg ut som en superproffsig butik.. Men jag lyckades sälja en del ändå :-) Så man får vara nöjd.. Inky Wings var där också ..

Kramis



Viktoria

Postat av: AnnikaS

Jag tycker allt lite synd om dig som missade mässan. Själv så jobbade jag mestadels hos PaperMaze, men det hanns med en hel del shopping oxå. Hann ävem med en pratstund med din syster.



Bröllopskorten gillar jag jättemycket!

kram Annika

2008-09-08 @ 19:50:57
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0