-oj-

Tack för alla gratulationer i förra inlägget. Såhär i efterhand känner jag mig som en tiggare, och det var väl kanske inte meningen. Men jag är jätteglad över varenda kommentar, de värmer!!

Titta HÄR, min nyckelring är med på auktion denna helgen.
Alla pengar går direkt till Rosa Bandet-insamlingen. Dessutom har jag lovat att lotta ut ytterligare en nyckelring bland alla som budar och själv skänka lika mycket som slutbudet blir. Anders skrattade smått åt detta och frågade vad jag gör om budet blir 10 000 kr. Ja, vi får väl se... :-)



Igår var vi till Lindbäck och där gick vi ut i skogen framåt eftermiddagen för att grilla korv och marshmallows. Det sistnämnda var kanske inte riktigt så gott som det lät. Men det var en upplevelse att testa och att få göra det mitt i mörka skogen på kvällskvisten när det enda ljuset vi fick kom från brasan.
Vi stannade kvar i Långserud över helgen och idag gick vi tillbaka till samma ställe och fortsatte ännu högre upp på berget för att förmiddagsfika. Utsikten var vidunderlig och jag har träningsvärk i mina ben.

Kommentarer
Postat av: Theresia

Å hoj vilken fin nyckelring, ska kanske ta mig en titt på auktionen!

Kramar Theresia

2008-10-19 @ 08:25:03
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nästa gång ni grillar marshsmallows så lägg den mellan 2 mariekex med en chokladbit mellan.. Det har jag sett att de gör i USA :-) Ja kanske inte mariekex men kan tänka mig att det blir gott :-)

Ser fram emot att träffas på Lördag..eller/och söndag..

Ha det gott

Kram

Viktoria

Postat av: Ingrid - Inola

Vilket fantastiskt vackert hjärta! Rolig idé också att fästa det på en nyckelring.

2008-10-23 @ 15:57:15
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Marja

Grattis så här i efteskott!! Jag är lite sen av mig!



Kramelikram



Hoppas vi ses på mässan i helgen

2008-10-24 @ 11:46:44
URL: http://marjasverkstad.blogspot.com/
Postat av: Carina B

Ser att du redan fått tipset om mariekex, när jag är ute med scouter är det mycket populärt att "grilla" (=värma, mycket hastigt) marshmallows som man "klämmer ihop" mellan mariekex. Choklad har jag aldrig testat, men barn gillar det säkert. De blir hiskeligt söta när de smälter och mycket varma.

2008-10-25 @ 07:33:33
Postat av: stämpelboden

Vilket snyggt hjärta,

Puck Stämpelboden

2008-11-18 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0