-så fungerar det... tror jag-

Det verkar kanske krångligt till att börja med, men jag tror att jag har fattat det hela.


Såhär står det om reglerna i forumet:

REGLER:

I vår nya tävling tävlar du mot dig själv, och bara mot dig själv.
På ett roligt och utmanande sätt kommer du få en massa gjort.
Inga prestationskrav, du slipper känna att "andra kan bättre, jag får inga röster", och har ändå chans på fina priser.

Det finns inget krav på att stämplarna du använder kommer från Motivet.com.

Alla får varsitt slumpat bräde, liknande ett monopolbräde. Varje onsdag slås tärningen slumpvis och man knatar framåt det antal steg tärningen visar.
Man tar sedan den tid man vill på sig, men för att få sin tärning slagen nästa onsdag måste man ha laddat upp sitt alster senast tisdag 23.59 svensk tid, annars står man över till veckan därpå.

Bilder kan du ladda upp i din blogg eller på t.ex.
http://tinypic.com/ och länka in dem i din tråd, där även andra kan hylla dina alster.
Bilderna bör vara 600x600 pixlar.

Scrappare som kortmakare är välkomna.

Vinner gör den som först utforskat hela sitt bräde. Hur lång tid detta tar är det ingen som vet, eftersom chanskorten kan hjälpa till att snabba på processen. Om ingen orkar hela vägen ut så är det siste man som står som vinner.



Min egen tråd och mitt Scrapopolbräde finns HÄR!
Denna veckan står jag på Scrapmaran och jag ska alltså skapa något med cirklar.


Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej!



Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.



Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.

Välkommen in till mig och titta;

http://articsisters.blogspot.com/



Ha det bäst

2008-10-15 @ 18:31:41
URL: http://articsisters.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0