-utmanad i triss-

Jag har blivit utmanad av Lilla Anna att svara på några frågor.

Tre namn jag går under: Veronika, mamma & fröken.
Tre saker som skrämmer mig: Att jag & Anders ska dö så att barnen blir ensamma kvar, att något ska hända barnen, alla dessa psyksjuka som inte får den vård de behöver och istället skapar tragedier ute i samhället.
Tre saker som jag har på mig: Jeans, linne & mina underkläder.
Tre sanningar: Mitt hem är ett totalt kaos - när ska jag hinna/orka röja?, jag är en velpotta - kan jag någonsinn bestämma mig?, jag tycker inte om blodpudding.
Tre saker jag verkligen vill ha: En veranda/ny entré till vårt hus, ett städat och fint hem, semester.
Tre bloggare jag utmanar: Syster yster/Theresia, Cathrin och Marja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0