-allsång på skansen-

Det är tisdag idag!!!

Ikväll blir det sommar!!!

Det är premiär för Allsång på Skansen! Jag ser fram emot detta och vi sitter alla i familjen bänkade i TV-soffan. Barnen önskar att vi kunde åka dit och titta - kanske någon gång...



Kvällens program bjuder på artister som Håkan Hellström, Arja Saijonmaa, Christer Sjögren, Miss Li och Bosse Parnevik. Spännande....

Klicka HÄR för att se ett klipp med de som köat för att komma in titta på Allsången live.

Och som en efterätt till Allsången kommer Morden i Midsummer som ett brev på posten. Det är precis som det ska vara!!

Hej, hej sommar!!!!!

Kommentarer
Postat av: SannaF

Åh e de allsång i dag!? Ska nog titta lite :)

2008-06-24 @ 18:37:13
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Anna

Halloj Veronika! Kul att du lämnade ett avtryck hos mig...det är alltid lika kul. Vi har träffats i Karlstad hos Anna ngn gång fast nu bloggar jag inte i mitt riktiga namn. Fin blogg du har...gillar bakgrunden så mycket...är det ett papper från början? Ha det bra!! // Anna ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0