-nu är glada julen slut-

Tjohopp, så är julen över för denna gången! Vi slängde ut julgranen idag och det var inte en dag för tidigt! Oj, vad den barrade!! Nu ska det bli lite skönt att få ta in våren i huset.

Jag har gjort flera av nallekorten halvfärdiga, typist mig känns det som att inte göra  ett kort färdigt innan jag påbörjar ett nytt. Men ett av dem har blivit färdigt och det blev ett kram-kort.

image407

Stämpeln kommer från Magnolia.

Dagens kommentar:
"Funderar du på något särskilt?" Jag frågar Isak som ligger i sängen och har svårt att somna.
"Ja, jag funderar på varför hjärtat punpar fortare hos barn än hos vuxna." svarar Isak.
Här känner jag mig helt okunnig men vill ändå ge honom ett klokt svar: "Jag vet faktiskt inte just nu, men du får höra med pappa imorgon."
"Mmm, om jag inte löser problemet själv först!"

Kommentarer
Postat av: Elisa

En award väntar på dig i min blogg!

2008-01-14 @ 14:48:03
URL: http://www.elwan.blogg.se
Postat av: Anette

Vilken söt nalle, måste bara fråga varifrån den kommer? Jag vill också ha en sån...

Ha det bra!

2008-01-15 @ 23:10:36
URL: http://anettej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0