-utmanad-

Ja jag har blivit utmanad av Theresia att berätta några sanningar om mig själv!

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer...

Vad gjorde du för tio år sedan? Hmmm.... början av år 1998... Jag jobbade på samma ställe som nu. Vi letade lägenhet, ville flytta från Kronoparken och detta gjorde vi samma sommar.

Vad gjorde du för ett år sedan? Jobbade på...

Fem snask du gillar? Choklad, choklad, choklad, choklad, choklad.....

Fem sånger du kan hela texten utantill? Ja, det beror väl på vad som menas med sånger. Men som en inbiten körsångare, som sjungit i kör 1994-2000 så kan jag en hel del sånger utantill fortfarande. Texterna biter sig liksom fast....

Vad skulle du göra om du var miljonär? Jag skulle utan prut leja någon att bygga till på huset, jag vill ha en ny entré och hall, jag vill ha en riktig altan och så ett badrum på övervåningen. Lite pengar kanske kan gå til len resa, men det är nog inte mycket pengar kvar.... :-)

Tre dåliga vanor? 1. Jag plockar inte bort efter mig. 2. Jag anklagar Anders för att inte plocka bort efter sig. 3. Jag sätter mig vid datorn för att titta om jag fått mail och så fastnar jag lätt 30 minuter fastän jag kanske skulle städa badrummet eller så....

Fem saker du gillar att göra? 1- Pyssla. 2- Köra bil. 3- Vara ute. 4- Prata i telefon. 5- Mysa med mina barn.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa? 1- En brottardräkt. 2- En riktigt kort-kort kjol. 3- Militärkläder. 4- Lila kläder (...tänkte jag skriva, men jag sitter med en lila tröja på mig just nu - var tvungen att köpa den inför en konsert i höstas.) 5- För små kläder... :-)

Fem favoritsaker? 1- Mina pysselsaker. 2- Min kamera. 3- Bilen. 4- Nyckeln till huset... 5- Min handväska.


Jaha, det var inte den allra lättaste utmaningen.
Vill du också svara på frågorna? Ta dem med dig och skriv en kommentar så komme rjag och spanar efter dina svar!!

Kommentarer
Postat av: Theresia

Å du har svarat på frågorna...
Alltid kul och se vad man skriver.
HOppas att tårtan var god.

2008-02-13 @ 20:12:00
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Anita

Hejsan!
Tack för ditt besök. Vad spännande att se ditt kort när det är klart. Deadline fattade jag som att det var igår. Urp!
Ha det gott.
Kramis från Anita

2008-02-18 @ 23:18:36
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Anita

Hejsan igen!
Tack för beröm. :o)
Ja käre tid, tack o lov för att det inte är frågan om nåt så allvarligt. Liv och död...
Kanske får vi se kortet hos Theresia senare ikväll. Hoppas för jag är himlans nyfiken.
Må så gott.
Kram, Anita
Ps, ska du inte vara med på lördag?

2008-02-19 @ 19:29:10
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0