-efit 1 februari 2008-

8:00
Har precis skjutsat Isak till skolan, kommer hem och surfar en kortis innan jag och Axel äter frukost. Hittar ett inlägg av Lilla AnnaPyssel.net att det är EFIT-dag idag. Det måste jag försöka hänga med på!
EFIT står för Ett Foto I Timmen.
Jag är hemma idag eftersom Axel är förkyld, så det blir en VAB-dag jag fotar.
image419

9:00
Frukosten är avklarad och Axel leker med sitt lego. Jag försöker plocka bort lite av alla leksaker som ligger huller om buller här och var... :-)
image420

10:00
Jag och Axel spelar lite spel. Här spelar vi "Steka ägg", ett jättekul spel tycker Axel.
image421

11:00
Jobbar lite också. Sitter med Inrapporteringen av alla friluftstimmar som vi har haft på jobbet, dessa ska rapporteras till Friluftsfrämjandet. Det går trögt och mycket strular känns det som.
image422

12:00
Hänger lite tvätt.
image423

13:00 (eller strax efter 13:00)
Jag går ner till vägen för att möta Isak som kommer med skolbussen hem.
image424

14:00
En sen lunch är avklarad.
image426

15:00
Jag dammsuger i hallen.
image427

16:00
Jag har varit och handlat lite.
image428

17:00
Hmm, kanske borde städa på skrivbordet så att jag kan pyssla lite senare?
image429

18:00
Har precis varit och hämtat hem Isak igen som har varit hos en kompis och lekt ett par timmar.
image430

19:00
Axel är nyfiken på var vi bor någonstans. Vi har en karta på en vägg där vi sätter i nålar på alla ställen i Sverige där vi har varit. Naturligtvis har vi en egen nål där vi bor också.
image431

20:00
Vi har precis hämtat Anders på järnvägsstationen. Han har varit i Stockholm på mattebiennal, och som förväntat hade han en mattebok med sig hem...
image432

21:00
Vi åt latmansmat ikväll, thaimat som vi hämtade påväg hem från stationen.
image433

22:00
Paus från Let´s dance och jag passar på att titta lite på forumet för den kurs som jag precis har påbörjat. "Digital bildbehandling", en distanskurs på 7.5 poäng via Hägskolan i Jönköping. Det verkar hur roligt som helst!!
image434

23:00
Jag och Anders sitter framför TV:n och slötittar och tar en kopp kaffe. Ganska snart är det sovdags.
image435

Kommentarer
Postat av: Theresia

Å jag tycker det är lika roligt varje gång att få följa någons dag!
En trevlig dag!

2008-02-02 @ 20:17:52
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Coma

Men Å va sugen jag blev på chåklaaa nu då!
Tur jag ska ner på stan snart. Får nog bli lite mörk choklad i eftermiddag. Because I´m worth it ;)

Tack för att du delade med dig av din dag! :)

Kram/Sandra

2008-02-03 @ 11:06:09
URL: http://coomaa.blogspot.com
Postat av: lenislenis

Kul att följa din dag. Grattis till vinsten med "Tildakortet" - en värdig vinnar. Kortet är supergulligt.
Titta in i min blogg - du har blivit utmanad ;-)

2008-02-03 @ 12:13:04
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Lilla Anna

Kul att se din dag. Ja, jag var ju med lite på ett hörn också. Blev lite sugen på att bläddra i den där matteboken.

2008-02-03 @ 13:49:31
URL: http://lillaannapysslar.blogg.se
Postat av: Gunvor

Tack för titten på din dag! Och visst är den där mörka chokladen med hallon mumsig?

Kram, Gunvor

2008-02-03 @ 17:19:02
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Agneta

Åh vad kul med EFIT, det hade jag ju missat så klart... Ska försöka komma ihåg nästa datum istället. :)

2008-02-03 @ 22:38:56
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0