-tjohoo, den lever-

Jag har fått min riktiga dator tillbaka och den lever och har allt med sig tillbaka till mig!
Jag var lite nervös ett tag att alla mina foton, sparade länkar, sparade bilder från nätet, bilder på alla mina skapade alster osv osv skulle vara borta. Puts väck!
Men allt finns till reda!!!
Det är lite lösenord här och där som är borta, men vad spelar det för roll? De kan oftast på ett enkelt sätt få tillbaka.

Det som jag har lite problem med är hur jag ska komma in en en annan blogg som jag har. Jag har inte kvar lösenordet dit. Jag vet inte vilken mailadress jag använde, eftersom jag aldrig använde den mailen som var ritkigt gammal. På ett ställe kan jag återfå mitt lösen till mailadressen, men det nya lösenordet får jag per mail.... ha, ha, ha!!
Lika bra att inse att den där önskelistan kommer att vara ouppdaterad för evigt!

Jag har redigerat lite bilder på saker som jag har gjort. Börjar med lite kort som jag gjorde när jag var hemma hos min syster yster för ett tag sedan.







Jag visar mer en annan dag. Vill inte chockera er, med alltför mycket på en och samma gång... :-)

GÅ in och kika hos MARJA, hon lottar ut lavendelpåsar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0