-ett ord-

Jag har hittat denna utmaning på flera olika bloggar och skulle haka på. Nu upptäckte jag att frågorna inte är samma, så jag hänvisar inte till någon speciell!

1. Var är din mobiltelefon? någonstans
2. Var är din (o-)äkta hälft? affären
3. Ditt hår? nytvättat
4. Din mamma? diakon
5. Din pappa? busschaufför
6. Det bästa du vet? familjen
7. Din dröm inatt? inget
8. Din dröm/ditt mål? egen
9. Rummet du är i? stökigt
10. Din hobby? kreativt
11. Din skräck? ensamhet
12. Var vill du vara om 6 år? här
13. Var var du igår kväll? hemma
14. Vad du inte är? pedant
15. En sak du önskar dig? veranda
16. Var du växte upp? Tranemo
19. Det sista du gjorde? fotbollsmatch
20. Dina kläder? hemmakläder
21. Din TV? av
22. Ditt/dina husdjur? katt
23. Din dator? störande
24. Ditt humör? trött
25. Saknar någon? Isak
26. Din bil? grå
27. Något du inte har på dig? stumpor
28. Favoritaffär? alla
29. Din sommar? bäst
30. Älskar någon? ja
31. Favoritfärg? rosa
32. När skrattade du senast? idag
33. När grät du senast? onsdags


Ta gärna med frågorna till din blogg! Jag kommer och läser om jag hittar dig!!

Kommentarer
Postat av: Agneta

alla versioner är lika roliga :)

2008-08-17 @ 21:24:26
URL: http://agge.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har svarat på liknande frågor i min blogg.

2008-08-17 @ 23:22:22
URL: http://karinsvarldar.blogg.se/
Postat av: stina ~maräng~

Vilken härlig bild här nedanför! Du ser ut att ha haft en skön sommar.

Kika in hos mig :-D "I love your blog"

kram! stina

2008-08-19 @ 00:14:19
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej hopp

Måste vara lite trög.

Tänkte inte på förrän nu att ETT ORD skulle vara just Ett ord,,

Hmm jag körde på med hela meningar jag :-) Men du vet ju hur jag är.. Pratar och pratar..

Kram

Viktoria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0