-lilla tussilago-

Imorgon är det fredag igen. Jag fattar inte hur veckorna kan gå så fort som de gör, det känns som om det är fredag se´n söndag och så måndag och se´n är det fredag igen.... Jag hänger inte med!!

image502

Jag hittade äntligen tussilago att plocka in till vårt bord. Syrran, var är ditt köksbord?
Jag läser en distanskurs vid Högskolan i Jönköping, Digital bildbehandling. Jag har inte kommit så långt i kursen, men ikväll satt jag och lekte lite och lyckades få min tussilagobukett gul och resten svartvitt. Vet inte vad jag gjorde, men jag blev nöjd... ha, ha!!


Dagens kommentar: "Mamma, om du läser en bok för mig så ska jag bli kär i dig!" "Jaha, svarade jag, vad gör man när man är kär i någon?" "Jo, svarade Axel tillbaka, man kanske skär i någon!"
Sedan informerade jag lite försiktigt om vad det handlar om att vara kär i någon innan jag gick upp och läste en saga för honom.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Strålande Veronika, jag trodde du hade en svart-vit duk.Vad kul att få lära sig nya saker.

2008-04-19 @ 17:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0