-efit 11 april 2008-

Detta inlägg har jag bloggat en gång redan, men så lyckades jag bli utloggad och allt bara försvann! Då blev jag sur. Fick börja om från början!! Så nu är det inte alls lika mycket text som förut....... Som om ni skulle kunna hjäölpa det!?
Men håll tillgodo iallafall!!


Jag började dagen med att snooza lite, om funktionen snooze finns, varför ska man då inte använda sig av den?
image473

image476

image477


Kl.6:45
Dags att borst tänderna.

image478


Kl.7:55
Jag börjar jobba kl.8:00 och parkerar bilen utanför jobbet.

image479


Kl.8:45
Frukosten på jobbet är avklarad och det är dags att få ut alla barnen.

image480


Kl.9:45
Barnen leker för fullt och jag passar på att fota sandlågan löiggandes på mage... ha, ha!

image485


Kl.10:45
Visst ser det gott ut? Det är dags för mellanmål!

image484


Kl.11:45
Dags för en lyxigare variant av kaffepaus!

image486


Kl.12:45
Denna veckan har det varit min tur att laga maten. I fredags stod det köttfärssås och spagetti på menyn.

image487


Kl.13:45
Lunchen är precis avslutad och det är återigen dags att gå ut.

image488


Kl.14:45
Jag har en kvart kvar innan jag får åka hem.

image489


Kl.15:45
Nu är det helgen! En kopp kaffe och bläddra lite i en tidning!

image491


KL.16:45
Vi åker alla i familjen till ett stort leksaksvaruhus för att titta efter ev. födelsedagspresenter till Axel som fyller 5 år på tisdag.

image493


KL.17:45
En miniatyrbild, eftersom bilden kan upplevas på lite olika sätt... ha, ha!!
Vi skulle åte till ett annat leksaksvaruhus efter det förra, men när jag satt mig i bilen hände något! Jag belsutade ganska snabbt att vi skulle åka hem istället! Anders hoppades att vi skulle få bensinstopp eller något sådant... ha, ha!!
Är du modig kan du klicka på bilden för att få den större! Men en varning utfärdas iallafall! :-)




Kl.18:45
Jag plockar lite bland våra pappershögar mm medan barnen tittar på Bolibompa.

image495


Kl.19:45
Fredagsmiddag som barnen beställt, och jag är inte sen att tacka nej!

image496


Kl.20:45
Så ska det låta på TV.

image497


Kl.21:45
Jag försöker pigga upp mig med en kopp kaffe. Har tittat på Magnus Ugglas nya TV-serie "Var fan e mitt band". Jag som är en Uggla-fan skrattar högt!!

image499


Kl.22:59 *pip*
Kaffet hjälpte inte. Jag stupar i säng!

image501

Kommentarer
Postat av: lenalandis

Jag vågade titta på miniatyr bilden! Vill bara berätta att detta hände mig också fast jag kunde inte åka hem! Jag jobbade och skulle böja mig ner för att lyfta in en bår med en patient på in i ambulansen då byxorna sprack hur pinsamt som helst men min kollega skrattade gått. Sedan fick vi flera körningar efter varandra så jag kom inte hem utan fick knyta tröjan runt midjan så inte revan skulle synas :-)

2008-04-14 @ 09:56:13
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Tesa

Hi hi hi, nu fick jag mig ett gott skratt. Bra start på veckan. Ses kanske på onsdag?

2008-04-14 @ 10:19:12
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruH

Det går visst vilt till i leksakshandlingen....för visst vågade jag kika på bilden! Tack för att du sa till om H:et, jag uppskattar det! Blogg.se var ganska knäpp igår, jag hade med strul och det blev lite fel. Ska kanske kika på Uggla, Morsan diggade det till max, men hon gillar Uggla skarpt - jag är ganska neutral.
Ha en bra dag!
Kramisar,
Lotta/ FruH

2008-04-14 @ 11:40:54
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Marianne

Det gick ju inte att låta bli att kolla. Ha, ha vad retligt. Dags att inhandla nya vårbyxor kanske!?
Kul med folk som kan bjuda på sig själv.

2008-04-14 @ 20:01:21
Postat av: Theresia

Hahahahaaaa jag skrattar lika gott denna gång!! Man ska bjuda på sig själv då mår man bra!!
Härliga bilder från din dag!
Kram syster yster, som nu börjar att räkna ner dagarna!

2008-04-15 @ 12:13:54
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: zizzi

Här fick man sig ett gott skratt......
Jättekul att följa din efit!!
kram på dig och tänk på att du har en giltig ursäkt till att vårshoppa nu!!!

2008-04-15 @ 13:40:42
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

TAck snälla du för dina goa ord inne hos mej!! *glad*
Många kramar Petra

2008-04-15 @ 13:48:42
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Pia

Haha...skrattade gott
gjorde jag ..åt och med dej:)..den där lilla malören på minibilden...kul hihi..men kanske inte så kul när det händer förstås...var ett tag sedan jag kikade in här nu..så nu ska jag ta en ronda och kika på dina alster...tack för skrattstunden:)...♥ ...PIA

2008-04-17 @ 14:24:25
URL: http://www.pia-vardagsrummet.blogspot.com
Postat av: Karin

hahaha..Ja, även jag vågade titta på bilden..Jag hoppas ni slapp bensinstopp och annat krångel. :)

2008-04-17 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0