Bumper Card Society

image332


Jag har blivit taggad av flera vänner på nätet, Kada, Eva och Coma. Tusen tack vad jag blir glad över era vänliga ord och äran att bli taggad av just er!

Förutom äran innebär det att jag ska skicka iväg ett kort till någon inom 7 dagar  och dessutom utse ytterligare 5 personer till Bumper Card Society.

Jag kan inte välja ut 5 som jag skickar utmärkelsen till, de flesta har redan fått den och det blir kaka på kaka. Jag skulle vilja leta reda på er 5 som inte har fått den och utse just er, men det tar för lång tid att genomföra... Så härmed utnämner jag just dig som inte blivit taggad, är kortmakare och bloggar... Ta med dig min utnämning här!

Ett kort ska jag däremot skicka och jag vet till vem, vill bara få lite viktiga uppgifter först...

Kommentarer
Postat av: Coma

Vad har du för mailadress veronika? Tänkte att jag kunde svara på ditt inlägg i min blogg via mail...
Kram/Sandra

2007-09-02 @ 18:33:20
URL: http://coomaa.blogspot.com
Postat av: thomas

wow jag fick en tagg ;)

2007-09-04 @ 16:24:47
Postat av: VeronikaP

Ha, ha, Thomas, ta gärna med dig taggen... :-) Speciellt ämnad till dig!!

2007-09-04 @ 18:37:55
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0