-stämpelstafetten 2007-

Japp, nu har det dragit igång!! Stämpelstafetten på Stämpelsnack.se!!
Det är en tävling där vi alla som valt att delta har blivit lottade till olika lag med 5 deltagare i varje lag! Sedan kommer vi att få utmaningar och tävlingsuppgifter under hela november månad. Dessa ska utföras inom en todsram och man kommer att få poäng beroende på om alla 5 deltar i tävlingarna osv.
Jag ser fram emot tvälingen med spänning... tänker mig förena nytta med nöje och fixa ett gäng julkort under denna månaden!

Mina lagkamrater är dessa
Cia
Mojmojmoj
MiaMaria
lenislenis

Nu gäller det att vi kommer på ett bra namn och så ska vi ha en gemensam avatar också.... :-)

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Ska bli så spännande :) Fullt fart med korttillverkningen!

2007-11-01 @ 07:20:23
URL: http://sarnhammar.se
Postat av: Malin

Super spännande...jag har hamnat i samma lag som Tussan, Chruss, Karin och Diana. Ska bli himla kul.

2007-11-01 @ 15:26:51
Postat av: Hellen

Måste in och kolla läget här, kanske att du avslöjar några hemlisar, eller???

Jag är i samma lag som Monika Olsson, Hönan, Miao och Piraya och vi pysslar så det gnistrar - blixt & dunder!!

2007-11-05 @ 20:51:42
Postat av: Maria

Jag fattar verkligen ingenting med alla tävlingar som pågår hela tiden men ni verkar ha roligt.

2007-11-06 @ 21:54:34
URL: http://kramaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0