-närmare 40 än 30-

Japp, idag har det varit och är det min födelsedag.
Jag har haft en bra dag. Barnen och Anders kom på morgonen och väckte mig kl.6:15 med presenter och sång. På jobbet sjöng barnen för mig när jag kom dit.
Isak hade sedan drillat sina klasskompisar att gratulera mig när jag kom för att hämta honom. :-)

I postlådan låg det ett helt gäng med kort, både handgjorda och andra kort.



Här kommer min födelsedagsskörd idag, först lite födelsedagskort som låg i postlådan:

image350
Ett kort från min systeryster.


image351
Agneta skickade också ett jättefint kort till mig!


image352
Från Helene kom detta fina kortet.


image353
Mamma hade knåpat och gjort ett kort bara till mig, titta vad fint det blev!!


image354
Eva, jag förstår vinken och det är mitt dåliga samvete som gör att avståndet blir ännu längre!


Jag måste väl visa kortet från brorsan också, annars lär jag få höra resten av livet att jag inte uppskattade hans kort. Dessutom är det så att ballongen är ett presentkort på någon scrapsak. Tydligen är det bara att knalla in med ballongen så ska det gå att byta ut det till något roligare... Frågan är hur man gör om man handlar via internet...?
image358
Inne i kortet står det: "... men somliga har varit ombord lite längre!"


Sedan måste jag få visa några av mina presenter också... :-)
Först ut ett gäng dies till min Cuttelbug.

 Dessa ringarna fick jag tillsammans med kortet från Theresia. De har jag önskat mig och jag ser fram emot att få sätta tänderna i dem.... :-)


 Barnen hade varit och handlat lite scrapsaker till mig. Jag tyckte att de inte behövde handla dem till mig, eftersom jag har rabatt när jag handlar själv, men det var väl roligt att köpa något till mig... :-)

Sedan har jag fått en skiva som har gått här hela dagen...
image361


På fredag kommer en leverans med en telefon till mig. Jag kunde inte välja färg när jag fick frågan, gul eller mörkgrön... Men nu tycker jag att denna gula/limegröna är ganska läcker... Får se vad som har beställts till mig... :-)


image357


Sist vill jag visa den bukett med rosa rosor som jag fick från mina svärföräldrar. Det är rosor som är rättvisemärkta, och det uppskattar jag nästan mer än själva rosorna... :-)

image359   

Tack för alla fina kort och hälsningar här och där!
Nu är det ett år kvar till nästa födelsedag! Då fyller jag 37...

Skulle man inte vara vuxen när man är så här gammal? När blir jag vuxen?



Dagens kommentar: "Åh, vilken peruk han har!" Axel tittar på min nya skiva med Magnus Uggla.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Veronika,

Det verkar som om du haft en bra födelsedag!
Det var inte meningen att ge dig dåligt samvete! Det tror jag att vi har nog av i vardagen. Det är snarare så att jag saknar dig...
Kram Eva

2007-10-18 @ 07:39:34
Postat av: Theresia

Hoppas det känns bra att vara .. år! Många fina kort har du fått ser jag, Kramar syster Theresia

2007-10-18 @ 19:07:35
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: stina ~maräng~

Grattis på födelsedagen! *sjunger en trudelutt* Inte visste jag att du blev äldre just idag. Vilka fina kort och presenter du har fått!
Kram! Stina

2007-10-18 @ 21:05:41
URL: http://stinamarang.blogg.se
Postat av: MalinZ

Grattis Veronika!!! HIPP, HIPP HURRA.

Hm... vi är visst samma årskull och jag leker vuxen hela dagarna : ) Fattar inte alls när man ska bli vuxen, hi hi.

2007-10-18 @ 22:17:39
URL: http://malinscrappar.blogg.se
Postat av: Viktoria

Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti 200 år.. Javisst skall hon leva javisst skall hon leva ja visst skall hon leva uti 200 år.. och när hon har.... Grattis på din dag. Hoppas vi snart ses igen.. Maila så fort det bara är möjligt att veta när nästa vänerträff inträffar.. jag kommer garanterat... :-) Kram

2007-10-19 @ 17:10:03
URL: http://viktorias.bloggagratis.se
Postat av: Pickles/TesaB

Grattis i efterskott!

2007-10-21 @ 15:20:21
URL: http://tesasscrap.blogspot.com/
Postat av: Thomas Davidsson

Kan ju säga att mitt kort INTE var handgjort även om ni alla tror det ;)

2007-10-21 @ 19:26:58
Postat av: Kristin

Grattis på födelsedagen!!! :-)

Å sen tycker jag att du verkar ha en festlig bror!

2007-10-23 @ 22:28:30
URL: http://nitsirk.blogg.se
Postat av: lenislenis

Grattis i efterskott! Många fina kort du fått!

2007-10-24 @ 00:27:07
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Marie

Och jag skickade inget kort, men jag säger HURRA HURRA HURRA alldeles för många dagar för sent - lika välmenat för det =)

Hoppas du hade en bra dag!

*kram*

2007-10-25 @ 21:17:19
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Annelie

Grattis i efterskott!!

Vilken mobil blev det? Jag har precis fått en såndär gul som du har på bild. Sååå fin *glad*

Trevlig helg

2007-10-27 @ 14:27:35
URL: http://www.tigerfamiljen.se/mammelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0