-tjejsnack vecka 4-

Tjejsnack igen....

2006/2007



· Bästa minnet från 2006?
Den långa och härliga sommaren!

· Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Neeeeeej, inte direkt... Men jag badade mycket, och det är väl lite av en sensation!

· Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Något som jag aldrig har gjort? Vad skulle det vara, tro?

Jag vet faktiskt inte... :-)


· Vad förväntar du dig av år 2007?
Ett roligt år tillsammans med min familj.

· Vad har du för sommarplaner?
Sommarplanerna är inte så många. Vi ska boka en resa till London nu i vår och strunta i några längre äventyr på sommaren. Vimmerby och Astrid Lindgrens Värld är ett måste tycker jag, sedan ska vi försöka njuta av ledighet och fixa lite på i sommarstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0