-mässa och kurs-

i helgen var det mässa här i Karlstad, och inte vilken mässa som helst utan en "Stämpel och scrapbookmässa".
Min DT-mamma var där som utställare och vi, hennes DT, fick äran att sitta med och pyssla under dagarna två!
Det var så otroligt roligt! Roligt att få träffa så mycket människor, både kända och okända.
Det blev en del shoppat också.... som sig bör på en mässa. Några nya distressrefiller, stämplar från hÄnglar och stÄnglar och Magnolia, lite papper och så en krókodil med tillhörande pompombollar... :-)

Idag fortsatte temap pyssel. Jag hade, för mig, årets första julkortskurs! Det är väldigt inpirerande att få träffa människor som skapar med liv och lust och av enorm stor glädje!
Idag var det få av deltagarna som hade stämplat överhuvudtaget, så det handlade mest om baskunskaper. Men de var väldigt duktiga.
Jag vill inte vara för mycket på som kursledare, så jag försöker alltid att ha något att pyssla med på egen hand. Idag fick jag ett kort gjort. Ett kort med en Spirastämpel som jag blev väldigt förtjust i, den stämpeln finn numera i min samling...

49048-122

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Synd att jag inte hade möjlighet att komma till mässan i Karlstad, men kanske nästa gång?

Julkortet är kanonfint - precis rätt "pepparkaksfärg" och allt! Jag förstår att du älskar den stämpeln.

Kram, Gunvor

2006-11-01 @ 09:10:03
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Malin

Oj sicket snyggt kort Veronika. Hmmmm...fick du något gjort på söndagen då???? :-)

2006-11-01 @ 10:12:46
Postat av: VeronikaP

TAck... :-)

Malin... söndagens mässa var kortare än lördagens. Och jag tillbringade nästan 2 timmar åt att hämta mat åt ett gäng hungrida pysslare... Så jag gjorde inte ett dugg i pysselväg... ;-)

2006-11-01 @ 17:41:08
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj,oj vilket sött kort!!

Kramen Anna

2006-11-02 @ 22:30:56
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Theresia

Ja den där stämpeln är ju jättefin, men vilket pill att klippa ut motivet...
JÄttefint kort!

2006-11-03 @ 11:35:21
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: miss K

Underbart kort!!!! Har oxå gått nu och köpt stämpeln... kommer im med posten :)

Är det ok om jag inspiraras av ditt kort? Det är inte många kort som får mig att stanna till, men ditt gjorde det VERKLIGEN.

Var hittade du det prickiga pappret i bakgrunden?

tack på förhand!
//Katarina

2006-11-10 @ 02:33:03
URL: http://missk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0