-utmanad-

Hittade en utmaning hos Agneta, ska se om jag kan svara på frågorna jag också!

FÖRSTA
Riktiga jobb:
En busschaufför, en busschaufför, det är en tjej med glatt humör!!
Egenköpta CD: Jodå, det kommer jag ihåg. Men vilken artist var det? Amerikansk artist från 50-talet... :-) Jooooo!! Beach Boys!!
Piercing/tatuering: Ett hål i vardera öra, sedan är det stopp!
Riktiga kärlek: Den håller ännu....
Fiende: Har ingen fiende vad jag vet!

SENASTE

Biltur: Från Bergvik och hem igen.
Kyss: Privat.
Låne-bok: Oj ,oj, oj... det kommer jag inte ihåg!
Film sedd: Det är också en evighet sedan! Vet inte vad jag såg senast! Men iofs är det film på TV, men där ser jag filmer utan att veta vad de heter.... :-)
Dryck förtärd: Coca cola
Mat äten: Kebab
Telefonsamtal: Syrran...
Skiva spelad: Mamma Mu
Irritation: Axel som inte ville somna utan snurrade runt i sängen och hämtade det ena gosedjuret efter det andra!

JAG

Vill: att det ska bli vår!
Har: ont i mitt vänstra skulderblad...
Önskar: att jag var stenrik!
Hatar: mitt ordningssinne...
Är rädd för: höjder & andra trafikanter..... (ja, jag är knäpp!!)
Hör: TV:n & suset från datorn!
Undrar: varför det ska vara så svårt att få tag på rätt dammsugarpåsar! Fick springa ut och in i massor av affärer innan vi fick napp!
Ångrar: inget just nu... men det finns säkerligen ett antal saker på listan som jag kommer att komma på senare när jag lagt mig att sova... :-)
Älskar: mina barn och min man.
Sjunger: gärna!
Gråter: ja, ibland...

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Nej, fast jag vill gärna ha en.
Jag gillar att laga mat: Ja, ibland...
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Ja.

FAVORIT

Nummer: 7 eller kanske 1 000 000 (fast det är väl ingen siffra, så det tar jag tillbaka!)
Färg: Blå, rosa, brun.... :-) Blått har hängt i sedan jag var barn, de andra är lite mer av en modenyck!
Dag: Torsdag är väl bra, för då är det bara en dag kvar tilll fredag!
Månad: April och maj... när det börjar bli vår!!!
Drycker: Vatten

FÖREDRAR

Gos eller hångel: Varför välja?
Te eller kaffe: Varför välja?
Mörkt eller ljust öl: Ljust.
Rött eller vitt vin: Gärna rött....

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit? Nej
Hjälpt någon? Ja, jag har hjälpt barnen en hel del... :-)
Köpt något? Ja, dammsugarpåsar
Gått på bio? Nej.
Sagt 'jag älskar dig'? Ja.
Saknat ett ex? Nej.
Skrivit i en dagbok? Nej.
Haft ett seriöst samtal? Ja.
Saknat någon? Ja.
Kramat någon? Ja.

Nu Theresia vill jag att du svarar på dessa frågor i din blogg! :)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Dammsugarpåsar? Äh, köp en billig dammsugare och släng den när de påsar som följde med är slut och köp en ny lika billig ;)

2006-11-03 @ 22:51:04
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Theresia

Då är det väll bara för mig att börja svara på frågorna!
Du Agneta det var ett kanon förslag, ska pröva det när påsarna tar slut! Men blir det billigare i längden tros.. hmmmm

2006-11-03 @ 23:17:06
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Gunvor

Ett annat alternativ är att skaffa en dammsugare som inte har dammsugarpåsar. Jag har en grovdammsugare från Kärcher efter att ha avverkat åtskilliga vanliga som inte klarat av löv, lera och tonnvis med hundhår.

Kram, Gunvor

2006-11-05 @ 09:45:28
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Donya

Hej!
Undrar lite om du skulle kunna hjälpa mig med en sak :)
Jag tänkte göra en scrapbook till min pojkvän.. han har fyllt 25 och jag tänkte ge honom den som en liten extra grej..
fylla den med "jag älskar dig därför att" och så massa underbara moment vi delat ihop liksom..

har precis flyttat till karlstad så jag har ingen aning vart man skulle kunna få lite tips o idéer och även köpa material..
hör av dig om du har lust :) på min mail gärna eftersom magnus läser min blogg :)
kramar donya!

2006-11-06 @ 14:27:49
Postat av: VeronikaP

***Donya!***

Jag har inte din mailadress och kan inte hjälpa dig. Men hör av dig igen, så hjälper jag dig så gott jag kan!!

2006-11-06 @ 16:32:17
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Donya

jaha ursäkta! trodde det syntes när jag skrev in min mailadress.. anyway :)
[email protected]

2006-11-06 @ 19:11:33
URL: http://dodo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0