-tjejsnack vecka 45-

Ny vecka, nya frågor.... :-)

Halloween/Alla Helgona

· Har du varit på någon Halloweenfest i år?

Nej

· Ditt bästa tips för en lyckad Halloweenfest?
Jag är inte så intresserad av Halloween, så en sådan fest struntar jag i.

· Det bästa du klätt ut dig till?
Antar att det är utklädning till Halloweeen frågan gäller, och då är mitt svar att jag inte klätt ut mig någongång.

· Har du sett ett spöke någon gång?
Nej, jag tror inte på spöken.

· Har du besökt någon grav i helgen?
Ja, det har jag gjort. Det är tradition att besöka en kyrkogård på allahelgonakvällen och på så sätt visa respekt för våra förfäder och vänner som inte längre finns bland oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0