-sol igen-

Idag har solen visat sig och det känns som om det var länge sedan sist. När solen skiner är det vattenlek som gäller för barnen. Jag är så glad att vi har en utomhuskran med sjövatten från Vänern på somrarna. Då kan man tillåta barnen att plaska och leka precis så mycket de själva vill!

Röntgen gick bra igår, nu får jag vänta 10-14 dagar innan jag får besked om vad jag drabbats av.

49048-47

Vi har blivit picknicksugna igen. Så nu har vi bjudit in Anders bröder med familjer på en picknick om några helger. Självklart måste man då få ett inbjudningskort... :-)
Detta kortet har jag gjort med mycket inspiration och härmat efter ett receptkort som Marie gjort till en swap som jag vi båda var med i.



Kommentarer
Postat av: Lindzi

Så pilligt och fint! Det där gräset kanske är användbart ändå... Håller tummen för ditt röntgenbesked!

2006-05-27 @ 23:52:31
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Gunvor

Kanonfint picknick-kort Veronika!

Kram, Gunvor

2006-05-28 @ 08:35:27
URL: http://spaces.msn.com/gunvorsspace/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0