-mors dag-

Grattis till alla mammor som läser här idag!
Mina barn kom och väckt mig med en egenhändigt författad sång, "Grattis på Mors Dag, grattis på mors dag, hoppas du blir glad!". Det var nog det bästa!
Och så fick jag några egenhändigt plockade blommor från trädgården...

Sedan hade de varit och köpt stämplar till mig... De var såååå stolta när jag öppnade deras paket. Jag älskar att se när de är så stolta så att de nästan spricker...

Axel hade köpt en stämpel med öron...  :-)
Anders hade inte förstått först vilken stämpel han hade menat... Han visade fötter och händer... Men det var inte rätt enligt Axel. Öronen var det ju!!!
Kolla själva:
49048-48

Isak köpte en stämpel med en tårta, det ska det ju vara på Mors dag tyckte han... 
49048-49
Båda stämplarna kommer från Octoberstamps.


Kommentarer
Postat av: Ina

Tack detsamma! Efter intensiva men roliga dagar i Hälsingland firandes min pappas 70-årsdag är maken förlåten att han missade morsdag. När han kom på det tog han med dottern ut och plockade en fin bukett blommor. Det uppskattas nästan mer än en köpt grej "bara-för-att". Men att ge dig stämplar måste ju vara en perfekt grej, härligt med så stolta små!!
Kram

2006-05-28 @ 16:44:54
URL: http://snaret.blogspot.com
Postat av: Lindzi

Åh! Den tårtan har jag varit sugen på länge!! Vilka goa killar1 :-D

2006-05-28 @ 23:22:46
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Jag fick Boda Nova glas från mina barn. Gulliga barn du har :)
Kram Eva-Lena

2006-05-29 @ 14:59:57
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0