Carola vann...

Jaha, då vann Carola.
Jag hoppades in i det sista på att Anderas Jonson skulle vinna. Eller kanske Rednex... eller Linda Bengtzing.
Men Carola är inte fel, hon kommer att göra ett bra jobb i Grekland, det är jag säker på.

Imorgon ska jag på scrapträff här i Karlstad! Det ska bli så roligt!! Vi är ett gäng värmlänningar som träffas ungefär en gång i månaden och scrappar/stämplar tillsammans...
För mig blir det oftast mycket prat, mycket titta på vad andra gör och så lite pyssla på det! Men roligt är det!!

Jag har gjort 7 bidrag till en adresskortsswap. Visar en bild på hur de ser ut just nu. Tänkte mig att jag ska dekorera dem lite imorgon på träffen, kanske kan jag visa slutresultatet sen också...
Klicka på bilden så blir den lite större.



Kommentarer
Postat av: Coma

Jättefint adresskort Veronika! Är så ledsen att jag inte kan vara med idag men jag orkar bara inte... Kommer förbi med swappen och lite andra saker iaf.

*Kram*

2006-03-19 @ 08:29:18
URL: http://coma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0