Besök hela dagen...

Idag har vi haft och varit på besök...
Mamma & pappa har varit hos oss hela dagen.
Jag och mamma (med Axel i släptåg) åkte in till stan för att göra ett besök i Lilla Pappersbutiken. Jag ville kolla in hennes nya utbud av papper. Åh, vad roligt det var. Jag var tvungen att köpa några av dem och så köpte jag mig en ny stämpel från Magnolia. Det var ett påskägg som kan passa bra nu inför påsk.

Jag håller som bästa på med att ladda inför morgondagen, som kommer att bestå av mycket scrapping!
1. Jag måste göra färdigt 4 ATC till en swap på ScrapRoom. Jag har gjort en redan, varför gjorde jag då inte alla på en och samma gång?
Här är det första som jag gjord, klicka på det så blir det större!



2. Jag ska göra 12 st receptkort till en swap (också den på ScrapRoom) med temat nötkött. Uh, vad jag har haft svårt att hitta recept till det. Tillslut hittade jag ett recept på Fajitas. Jag hade tänkt prova det innan jag scrappar det, hoppas att jag får tillfälle imorgon!

Idag har vi lagat en underbart god lunch! Jag hittade ett receptkort från en tidigare swap. Italiens kycklingpasta, kyckling, soltorkade tomater, spenat, fetaost och så lite grädde....
Jag äsger bara en sak, det var fantastiskt gott!
Tack Linda Wadman för det receptet!!

Pricken över I idag, är att Isak tappade, med lite hjälp av pappa, sin tredje tand. Han blev så glad och lycklig! Hela dagen har gått åt till att fundera på om glaset med tanden ska inehålla vatten eller inte. Tandfén lämnar ju en peng som tack för att hon får tanden. Om det är vatten i glaset får man en guldpeng, men om glaset skulle vara tomt på vatten så blir det en sedel! Det fungerar verkligen, han provade själv förra gången!
Jag kan informera om att det nu ligger en tjuga i hans glas på fönsterbänken i hans rum...

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0