-hemma igen-

Åh, vad det är skönt att komma hem.
Har varit borta i tre dagar med 8 barn i åldrarna 4-6 år, alla barnen från förskolan jag jobbar på. Vi har sovit i stugor två nätter och varit i Borås Djurpark två dagar. Resan är härlig på alla sätt och vis. Det är en speciell känsla att få komma barnen så nära som man gör när man umgås dag och natt.
Men minuten då tåget rullar in på hemmastationen och alla föräldrarna står där, den är oslagbar! Då behöver inte jag ta ansvar längre...

49048-53

Isak har ju varit med också på resan. Men han har valt att ignorera mig fullständigt! Han har sovit i Lenas stuga, han har bett henna om hjälp osv. En riktig frigörelse!! Härligt!!
Idag ska han till skolan och äta mat. Det är Lena som ska följa med honom dit.

Jag är ratad igen...

Kommentarer
Postat av: Morfen

Helt otroligt att ni orkar ta med alla barnen till Borås djurpark, med övernattning och allt vad det innebär. Jag är impad! En oförglömlig resa för barnen.
Vilket fint foto det är på Isak, ser väldigt klassiskt ut och skulle lika gärna kunnat vara taget på 50-talet.

2006-06-03 @ 00:28:41
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Marie

Underbar bild! Jag älskar "människor i miljö"-foton och detta är ett sådant foto som sätter igång alla sinnen; jag hör hur det låter, känner hur det luktar.

2006-06-03 @ 16:25:57
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Anna K.

Underbar unge!!!!!

2006-06-05 @ 22:37:43
URL: http://www.annasscrapbooking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0